צרו קשר

    ּ

    אישור זכאות מחיר למשתכן

    זכאות למחיר למשתכן

    שירותיה של חברת חברת Refinance – ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, כוללים בין היתר גם בדיקת זכאות למחיר למשתכן. פעולה חשובה וחיונית אשר תוכל לסייע במציאת פתרון בעבור זוגות צעירים בשעה שמבקשים לקנות דירה חדשה. אותה בדיקת זכאות תוכל לעזור גם לכם להבין האם אתם זכאיים לסיועה של תכנית ממשלתית שנועדה לשיפור אחוזי היכולת לרכישתו של בית בישראל. הנכם מוזמנים ליצור קשר עם חברתנו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם בכל.

    זכאות למחיר למשתכן – מה שכדאי לדעת בנושא

    • תכנית מחיר למשתכן הינה תכנית ממשלתית אשר נועדה להעלות את אחוזי רכישת הדירות בישראל, זאת על ידי הענקת הנחה גדולה בעבור דירות מסוימות. יש לציין כי הנחה משמעותית זו יכולה להגיע לעשרות אחוזים, לרוב בין 20%-30%, ולהסתכם בעלות של כ – 200-300 אלף ₪.
    • בשלב הראשון יש לבצע בדיקת זכאות למחיר למשתכן, פעולה שמומלץ יהיה לבצע בעזרתה של חברה מקצועית ומנוסה בתחום. הבדיקה תכלול מספר קריטריונים ובמידה ואתם עונים על כולם בחיוב, הרי שאתם זכאים להשתתף בהטבה זו.
      • אתם נשואים או ידועים בציבור/ אתם יחידים (רווקים, גרושים אלמנים) מעל גיל 335/ אתם חד הוריים עם ילד אחד לפחות/ אתם נכים בני 21 ומעלה עם 75% נכות לפחות.
      • ברשותכם לא נמצאת דירה או זכות בדירה בששת השנים האחרונות/ ברשותכם לא נמצאת זכות בנחלה או במשק חקלאי בששת השנים האחרונות.
    • לאחר עמידה בתנאים הללו, מומלץ יהיה להיעזר באנשי מקצוע מהתחום אשר יגישו את בקשתכם להנפקת תעודת זכאות.
    • מכאן והלאה העבודה תהיה פשוטה יותר, כל שיהיה עליכם לעשות זה להיכנס לאתר של מחיר למשתכן וברגע שתיפתח בו ההרשמה להגרלות לפרויקטים השונים, כל שתצטרכו לעשות זה להזין את תעודת הזהות שלכם לצד השם.

    לזכאות למחיר למשתכן פועלים בצורה מדויקת ויעילה

    על מנת לקבל את ההזדמנות וליהנות מהנחה משמעותית ברכישת הדירה החדשה שלכם, חשוב יהיה לעבוד עם אנשי מקצוע מיומנים ומנוסים. כך למעשה תוכלו להיות בטוחים כי בקשתכם לתעודת הזכאות תהיה מלווה בכל המסמכים הדרושים ותתנהל בצורה היעילה ביותר.

    זכאות למחיר למשתכן - פועלים בצורה מדויקת ויעילה

    הנפקת אישור זכאות מחיר למשתכן

    מדינת ישראל הקימה תכנית ייחודית אשר נועדה לסייע לחסרי הדירה לרכוש דירה חדשה מקבלן, זאת תחת הנחה משמעותית של עשרות אחוזים, תכנית זו נקראת מחיר למשתכן. אנשים רבים מכל רחבי הארץ כבר שמעו על התכנית, אך חשוב להבין כי על מנת לקחת בה חלק יהיה עליכם לקבל אישור זכאות מחיר למשתכן. חברת Refinance – ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, תשמח לעמוד לשירותכם ולסייע במעבר כל השלבים עד לקבלת האישור הנכסף אשר יעזור לכם בחסכון משמעותי של מאות אלפי שקלים בעת רכישתה של דירה חדשה לה תוכלו לקרוא בית.

    איך מקבלים אישור זכאות מחיר למשתכן?

    בכדי שתוכלו לקחת חלק בהגרלות של תכנית מחיר למשתכן, יהיה עליכם להנפיק אישור זכאות מחיר למשתכן. ובכדי לזכות באישור זה, עליכם יהיה לעמוד במספק תאנים מוגדרים ולספק את כלל המסמכים הדרושים על מנת לאשר את הבקשה.

    יש לציין כי על מנת להשלים את התהליך בצורה היעילה ביותר, מומלץ יהיה להיעזר באנשי מקצוע מיומנים אשר בעלי ניסיון בפעילות ספציפית זו. כך למעשה תוכלו להיות בטוחים כי התהליך כולו יתנהל בצורה הנכונה, וכי תוכלו גם אתם לזכות באישור הזכאות בצורה המהירה ביותר.

    לאחר שהבקשה בצירוף המסמכים הרלוונטיים תתקבל ותיבדק, ובמידה ואתם עומדים בכל תנאי הזכאות אשר נקבעו על ידי משרד הבינוי והשיכון, תוכלו גם אתם לקבל אישור זכאות במייל תוך 10 ימי עבודה.

    אנשי המקצוע המיומנים ביותר עומדים לרשותכם לקבלת אישור זכאות מחיר למשתכן

    חברת Refinance – ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה, מזמינה אתם לפנות אליה עוד היום ולהיעזר באנשי המקצוע המיומנים ביותר אשר ישמחו לעמוד לרשותכם ולסייע בהגשת הבקשה לאישור זכאות למחיר למשתכן. פעולה זו תהיה פשוטה בשעה שאתם נעזרים במקצוענים ותתבצע בצורה המהירה ביותר הודות לניסיונם העשיר בתחום. צרו קשר כבר היום ואנו נשמח לסייע בכל דרך אפשרית, בין אם בבדיקת הזכאות למחיר למשתכן ובין אם בכל הפעולות הכרוכות בקבלת משכנתא או מחזור שלה.

    הוצאת אישור זכאות מחיר למשתכן

    זוגות צעירים במדינה שלנו, עוברים תהליך מורכב בכל הנוגע לרכישת הנכס הראשון שלהם. על פי רוב, לזוגות הצעירים אין את האפשרות הכלכלית לרכוש דירה, במיוחד בשנים האחרונות לאור העלייה האסטרונומית במחירי הדיור בישראל. כתוצאה מכך, יש צורך לבצע תכנון כלכלי נכון ומחושב כדי להיכנס לתוכניות ממשלתיות לדירות, כמו תכנית "מחיר למשתכן". כחלק מדרישות התוכנית, נדרשת הוצאת אישור זכאות מחיר למשתכן. זאת מתוך הצורך לוודא כי רק זוגות שעומדים בתנאי התוכנית, על כלל הדרישות שלה, יזכו להיכנס להגרלות המיוחלות ולהקים בית בישראל, במחיר קצת יותר נוח. לפרטים נוספים על כך, צרו קשר עם "Refinance – ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה".

    ליווי בקשת אישור זכאות למחיר למשתכן

    הוצאת אישור זכאות מחיר למשתכן – מה חשוב לדעת?

    תהליך הוצאת אישור זכאות מחיר למשתכן, הוא תהליך בירוקרטי שמחייב תשומת לב לפרטים קטנים. עוד לפני שאתם מתחילים בתהליך, חשוב לשאול שלוש שאלות קריטיות להצלחה שלכם:

    • מי זכאי – הזכאות להשתתפות בפרויקט מחיר למשתכן, היא זכאות שנתונה לכל אזרח ישראלי, נשוי, הורה יחידני או אדם מעל גיל 35. זאת, בלבד שהאדם או הזוג אינם רשומים כבעלים של כל נכס נדל"ן אחר למגורים. לתוכנית תנאים נוספים שיכולים להיות רלוונטיים במקרים פרטניים, ואותם ניתן לראות באתרי האינטרנט הממשלתיים.
    • איך להוציא את האישור – הוצאת אישור הזכאות תלויה בתשלום האגרה הנדרש, במילוי כל טפסי הבקשה ובצירוף של תיעוד בנוגע למצבם הפיננסי והאישי של המבקשים. את אישור הזכאות אתם מוציאים בעזרת קבלני משנה שעובדים בשיתוף פעולה עם משרד הבינוי – ורק אם הם מאשרים את זכאותכם, ניתן להמשיך לשלבים הבאים בתוכנית.
    • מה השלב הבא – על פי רוב, ברגע שאושרה בקשתכם להצטרף לתוכנית מחיר למשתכן ואתם מחזיקים באישור הזכאות ביד, ניתן להירשם לכל הגרלה פתוחה. המדינה היא זו אשר קובעת את תאריכי ההגרלות ואחראית על פיזור נכון של קבוצות הרוכשים השונים על פי דרגות זכאות שונות. במידה וזכיתם בהגרלה תוכלו לקבל זכאות לרכישת דירה בפרויקט ברחבי הארץ על פי המיקום שלכם בסדר העולים בהגרלה.

     

    איך מוציאים אישור זכאות מחיר למשתכן בצורה מהירה?

    בכל הנוגע לתוכנית מחיר למשתכן, עליכם לזכור שמדובר בתוכנית ממשלתית, בה אתם נדרשים להתאים את עצמכם לתנאי התוכנית כדי לקחת בה חלק. למשל, אם אתם לא מעוניינים לרכוש דירה במספר פרויקטים שונים, יכולה המדינה לקבוע כי אתם לא תתחרו בהגרלות נוספות, וזאת כדי לאפשר לזכאים אחרים לממש את זכותם, בצורה שוויונית. כך או כך, אתם מוזמנים להתייעץ עם "Refinance – ייעוץ משכנתאות וכלכלת המשפחה".

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות