צרו קשר

    ּ

    ייעוץ משכנתאות למגוון מצבים

    ייעוץ משכנתא

    קרדיט:canva

    ממש כפי שדירה היא הרכישה הגדולה והמשמעותית ביתר שהאדם הממוצע יעשה בחייו, כך גם משכנתא היא ההלוואה הכבדה ביותר שתשפיע על סך ההוצאות של משפחה למשך שנים רבות. משכנתא מורכבת ותלויה במשתנים רבים. סכום הההחזר החודשי תלוי כמובן בגובה ההלוואה ובזמן ההחזר שלה אך תלוי בפרמטרים נוספים כמו סוג הריבית (משתנה או קבועה) הגורם אליו מוצמדת המשכנתא ועוד. לכן, ייעוץ משכנתא לפני הגשת בקשה למשכנתא ובחירת הגורם ממנו תקחו את המשכנתא הוא קריטי. יותר מכך, מומלץ מאוד לבחור יועץ משכנתאות שאינו מטעם הבנק. כאשר היועץ הוא עובד של בנק מסוים האינטרס שלו הוא קודם כל האינטרס של הבנק כך שהמוצר הסופי שיוצע לכם הוא לאו דווקא זה שטוב לכם ביותר.

    לא קיבלתם הסכמה מהבנק? לא חייבים להתייאש

    הבנק בו מתנהל החשבון הוא הגורם הראשון אליו יפנו רוב מבקשי המשכנתאות. זאת מתוך הנחה שהיא לרוב מוטעית שבתור לקוחות הבנק ההתייחסות אליכם תהיה מועדפת, הבנק יסכים לתת משכנתא בקלות רבה יותר ובתנאים טובים יותר. אז הדברים לא ממש כך. דווקא הבנק בו מתנהל החשבון מכיר אתכם יותר מקרוב, יודע מהו מצבכם באופן מפורט יותר, עד כמה אתם חורגים מהמסגרת ובכמה, כך שלא בהכרח זהו המקום הראשון לפנות אליו. רבים מוצאים את עצמם מסורבי משכנתא מהבנק שלהם או מבנקים אחרים אך גם במצב כזה לא צריך להתייאש. יועץ משכנתאות פרטי יוכל לבדוק עבורכם גם אופציות אחרות לקבלת משכנתא כמו מגופים חוץ בנקאיים ( שכמובן עושים זאת ברישוי משרד האוצר) כמו חברות ביטוח או חברות אשראי. היועץ יוכל להביא לכם את הנתונים, גובה הריבית, ההחזר החודשי וכמובן כל אותן "אותיות קטנות" שהמשמעות שלהן ברורה רק למי שמומחה בתחום ומבין היטב בנושא הסבוך הזה.

    להפוך את המשכנתא- יש דבר כזה

    דבר נוסף בו יוכל יועץ משכנתאות פרטי לעזור לכם הוא משכנתא הפוכה. אם משכנתא רגילה היא הלוואה ארוכת טווח לרוב למטרת רכישת דירה, בשלבים מתקדמים יותר של החיים, כאשר ישנה לאדם דירה בבעלותו אך הוא זקוק לסכום כסף גדול עולה האפשרות לקבלת משכנתא הפוכה. הנושא רלוונטי במיוחד כאשר אנשים מבוגרים עומדים לעזוב את דירתם למטרת כניסה לדיור מוגן. מצב זה דורש סכום כסף זמין גבוה. במקום הלוואה רגילה הכסף ניתן בתמורה לשעבוד הנכס ללא הצורך לשלם החזרים חודשיים. הדבר מקל מאוד על אנשים בגיל הפרישה. כדי שתוכל ולקבל את כל המידע ואת האופציה הטובה ביותר עבורכם חשוב לבחור יועץ משכנתאות מומחה בתחום, כאמור לבחירת יועץ משכנתאות או חברת יעוץ משכנתאות באופן פרטי ולא דרך הבנק תוכלו לסמוך על כך שתקבלו את המידע הרחב ביותר כפי שהוא ללא אינטרסים של יועץ המשכנתאות להציג מידע חלקי או להעצים את הבנק אליו הוא שייך. ידידיה רפאלוב הוא יועץ משכנתאות פרטי בעל ניסיון וידע רב המעניק ללקוח שירות מקצועי ויחס אישי.

    צרו איתנו קשר עוד היום – 077-7299971

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות