צרו קשר

    ּ

    פתרונות מימון משתלמים גם בלי הבנקים

    פעם הבנקים היו המקור הכמעט בלעדי לפתרונות מימון. היום מנעד האפשרויות רחב הרבה יותר, וכך למשל ניתן למצוא הלוואה למסורבי אשראי במספר מקומות, ובאופן דומה אפשר לקבל משכנתא גם אחרי תשובה שלילית מהבנקים, ובמיוחד אם נעזרים בייעוץ מקצועי.

    האפשרויות השונות של הלוואות למסורבי אשראי

    מקור אפשרי אחד להלוואה שלא דרך הבנק, גם בנסיבות שבהן הבנק דחה בקשה כזו, הוא חברות האשראי. כל חברות האשראי בישראל מעניקות הלוואות, לא רק ללקוחותיהן, וכדאי כמובן לבחון את האופציה הזו. דרך נוספת לקבל מימון לכל מטרה – חופשה מפנקת, טיפול שיניים, לימודים אקדמיים, שיפוץ וכו' – היא על בסיס חיסכון ארוך טווח. כך למשל ניתן לקבל הלוואה מהגוף שמנהל את קרן הפנסיה שלכם, או קרן השתלמות / קופת גמל. במקרים אלה הכסף שבחיסכון מהווה ביטחון ולכן הריבית תהיה אטרקטיבית. בנוסף ישנן חברות מימון חוץ בנקאיות שפועלות תחת רישיון של משרד האוצר, וגם אותן ייקח בחשבון יועץ מיומן שיעזור לכם להתנהל נכון מבחינה פיננסית באופן כללי.

    מה חשוב לבחון כשמחפשים משכנתא למסורבי בנקים?

    משכנתא למסורבי בנקים היא כמובן מוצר מורכב יותר מהלוואה "רגילה", גם בגלל אורך תקופת ההחזר, וגם בגלל סכום הכסף הגבוה. הפעולה הראשונה שיבצע איש מקצוע אחראי היא לברר מדוע הבנק השיב בשלילה לבקשה להלוואה. סיבות נפוצות הן דירוג אשראי נמוך, גיל מבוגר, הכנסות לא יציבות וגם בעיות הקשורות לנכס מובילות לסירוב. הבנת הגורמים לדחיית הבקשה מאפשרת מציאת משכנתא מחוץ לבנק שלא תסכן אתכם ובנוסף תינתן לכם בתנאים נוחים. בשלב הבא יבנה עבורכם איש המקצוע תמהיל אופטימלי למשכנתא, כך שההחזר יהיה מינימלי גם בהווה וגם בעתיד (הקרוב כמו גם הרחוק).

    ייעוץ מקיף

    תשובה שלילית מהבנק היא כאמור לא סוף פסוק. כשיש גם משכנתא למסורבי בנקים וגם אפשרויות שונות של הלוואות, ניתן למצוא מימון למטרה הרצויה – אבל רצוי גם למנף את התשובה השלילית לבחינת הנסיבות שהובילו לסירוב, ולשינוי ההתנהלות הפיננסית. בעזרת מאני קינג תוכלו גם אתם למצוא פתרון מימון נכון ומשתלם, גם לטווח הקרוב וגם לטווח הארוך, כולל במצבים המורכבים שלאחר סירוב מהבנק.

    למעלה

    השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם

      ּ

      תפריט נגישות